Позбутися заїкання назавжди
Блог > Коментарі до замітки

Мій метод позбавлення заїкання


Як вступ хочу сказати, що я не претендую на всестороннє висвітлення проблеми та шляхів її ліквідації. Я розповідаю про свій випадок, абсолютно частковий, індивідуальний і якщо комусь ця інформація згодиться, буду радий. Сама методика взялася з бачення причин виникнення заїкання з психіки, а точніше її порушень у вигляді страху і супутніми проблемами особистості, що або виникають при заїканні або були раніше і потім посилилися. Мова про невпевненість у собі, надмірну вразливість та податливість, нерішучість та подібне. Ті заїки, яких я зустрічав у житті, такими і були (включно зі мною). Ще один важливий момент – в мене заїкання було непостійним і часто прослідковувався зв
'язок з емоційним станом (страх, переживання, хвилювання). Хоча не менш часто воно посилювалося без видимих причин. Це потрібно мати на увазі, коли ви аналізуєте цей метод по відношенню до себе. Ще зауваження – у боротьбі з заїканням теорії мало, без постійної впертої практики, аналізу помилок і вдач прогресу навряд чи можна чекати.

Я хочу переконати заїк перестати лікувати заїкання, навпаки, потрібно взагалі перестати звертати увагу на нього а перенести погляд на себе як особистість і на певні свої риси характеру, поведінки. Якраз вони є причиною не тільки заїкання, але і перекосів особистості, які потрібно виправити, тоді заїкання пройде само собою. До того ж концентруючи увагу на заїканні, ми несвідомо закріплюємо цю звичку, і щонайгірше закріплюємо разом з нею страх мови. А страхів потрібно позбуватися. Мені на певному етапі життя стало все рівно, заїкаюсь я чи ні, і природно, це знизило страх мови, іншим раджу переконати себе не боятися говорити, адже боязнь нічого не змінює. Можна говорити менше, можна писати перед тим, як говорити (якщо читати легше) але боятися однозначно не варто.

Отже, позбавлення від заїкання сталося з трьох основних причин:

1. Позбавлення від страхів, переживань, мандражів, боязней у всіх формах, наприклад, страхів перед викриттям чогось, що особа хоче скрити і тому подібне. Велике зауваження - всі перераховані речі завжди були, є і будуть в кожної нормальної людини, але вони не повинні переростати в постійний тривожний стан. Причому він може перерости в підспудний, фоновий, з яким звикаєшся і не відмічаєш його як ненормальний. Такий стан і є великим кроком до заїкання, але крім того, є негативним для самої особи, оскільки викривляє психіку в гіршу сторону.

Позбавитися таких постійних страхів є абсолютно необхідно, і статися це може навіть само собою, наприклад, якщо людина переживе щось значне на порядок вище від попереднього, поряд з яким постійне переживання з-за дурниць втрачає сенс. Але частіше його потрібно позбуватися "вручну", і в цьому є безліч методів та порадників. Це і психотерапевт, і відповідна література, і інтернет. Особисто я позбувався методом, що описаний в книзі Карнегі "Як перестати непокоїтися і почати жити". Метод полягає в наступному: я відслідковував, чого саме в даний момент боявся або з-за чого тривожився і показував собі шляхом розгляду найгірших наслідків, що боятися нема чого. Слід сказати, що цей метод потребує певного життєвого досвіду, оптимізму та розуміння того, що переляком і переживаннями проблему не вирішиш, а виключно діяльністю.

2. Розвиток впевненості в собі. Тут чиста практика. Заставляю себе робити те, що робити потрібно, але я з різних причин (звісно, психологічних - той самий страх) я цього не роблю. Вправи найрізноманітніші і залежать від степені невпевненості в собі. Хтось соромиться сказати водію автобуса, щоб зупинив машину, комусь важко виголосити тост, страшно відстояти свою точку зору, незручно нагадувати про борг і т. д. Заставляю себе в малому, щоразу легше в більшому, але найголовніше що така метода додатково перегороджує шлях різним страхам в основному за рахунок діяльності. Дійсно – ми часто переживаємо з-за чогось, але потім виявляється, що варто було замість переживань зробити один рішучий крок і вберегти тим самим і час, і нерви і проблему вирішити та про неї забути.

3. Контроль мови. Не вимовляння слів, а мислення. Я помітив, що слова і речення формуються ніби автоматично, дещо бездумно. Я зробив свою мову абсолютно осмисленою. Зважую, що саме і як саме я скажу, виключаючи всякі необдуманості і випадковості. Безконтрольність мови призводила до того, що я під час вимовляння речення починав думати, як його продовжити. Тепер таких ситуацій немає. І я цим вбив двох зайців - моя мова стала впевненою, вагомою і я перестав боятися за те що говорю.

Поспостерігайте за здоровими людьми і ви помітите, що вони також деколи заїкаються - коли схвильовані, не знають, як продовжити речення, не знають, що сказати і т.п. Якщо "незаїки" заїкаються в таких ситуаціях, то заїки - тим більше, тому потрібно уникати таких моментів, коли ви починаєте речення і не знаєте, що дале говорити. З заїками, які переживають з-за свого дефекту мови і зосереджені на проговорюванні слів, таке трапляється аж занадто часто. Про нервозність у розмові я взагалі мовчу - її не повинно бути і крапка.

Про рецидиви. Вони бувають, до них потрібно бути готовим і розуміти що рецидив - це не є щось страшне. Варто більш ретельно виконувати вправи, слідкувати за собою і рецидив пройде так як і почався. Хоча рецидиви можуть свідчити про те, що особа неналежно слідкує за собою або розслабилася і опустилася на попередній рівень.

Методика буде доповнюватися залежно від зауважень відвідувачів.

UPD. Не просіть вислати на емейл якусь чудодійну  методику-пігулку. Все, що я знаю, викладено тут. Ці поради можуть видатися занадто простими на перший погляд, але насправді я маю на увазі не якісь вправи а комплексну зміну внутрішнього світу. Я розумію, що, наприклад, дихальна методика хоча і нафік нікому не потрібна, але тим не менше народ клює на неї, бо вона - як пігулка, ясна і зрозуміла: "роби як кажу і буде тобі щастя". Хоча щастя так і не наступає, людині набагато простіше виконувати якийсь заданий "комплекс", ніж займатися самовихованням.

На жаль, проблема в головах, і поки ви туди не залізете і там не зміните, позитиву не буде. І ще на жаль - не зважаючи на волання заїк "я зроблю все, щоб тільки не заїкатись", несправді вони (або "ви", або "ми") зовсім не хочуть робити навіть "дещо", а не те щоб "все". Більшість мало чи не все життя шукає чудодійні рецепти щоб "випити і забути", а про роботу над собою і згадувати не хочуть, бо то муторно, довго і взагалі - дурня якась. І, потративши массу часу і грошей на всяких "лєкарєй", врешті розчаровуються у всьому і продовжують жити як жили. Багато хто взагалі не вважає психіку якимось явищем і не допускає навіть думки, що там може щось "поломатись" і наслідки проявляться у фізичних розладах. Але так воно і є, вірите ви в це чи ні, причому наслідки можуть бути набагато згубніші, ніж заїкання, напр. важкі хвороби. Так що придивіться пильніше до себе і знайдете той вузол, яким завязаний язик.

Велике прохання залишати коментарі або писати на емейл (ronvanmail@gmail.com), зворотній зв'язок є надзвичайно важливий, незалежно від того, негативні відгуки чи позитивні.

До речі - відвідайте мій новий ресурс "Неизвестная планета" (http://www.terra-z.ru/)

середа, 22.10.2008, roman_nimyj
Коментарі
Гість: , 92.249.123.49
2009/01/01 20:33:44
Автору великий респект,стаття допомогла зрозуміти причину заікання(до цього я думав що причина в кадику)У мене є питання:що автор мав на увазі пишучи антизаікальна література,приведіть будь ласка приклади.
-
Гість: , 20-182-124-91.pool.ukrtel.net
2009/01/08 23:02:40
Спасибо за статью, я об этом думал, но не пробовал. статья вдохновила, теперь буду работать
-
Гість: , nat1.nktv.mk.ua
2009/02/11 22:02:37
Спасибо.Я тож попробую.
-
Гість: , 78.154.165.85
2009/02/23 22:05:00
Добрый день!))))))))
Я прочитав вашу методику,але не дуже зрозумів.Тому що коли я розмовляю з родичами,с друзями,я всерівно заікаюсь(чому),я зовсім не боюся(наприклад) мою маму,чи мого найкращого друга,я не боюся щось їм сказати але всерівно заікаюсь.Але я помітив таку штуку коли я співаю,при будьяких умовах,навіть коли у мене на дущі такий мандраж,я все рівно не заікаюсь,а коли просто розмовляю то заікаюсь,чому?Допоможіть відповісти на це питання...
Я намагався співаючи розмовляти,але це не дає толку.Коли я не задумуючись говорю слова пісні я чогось говорю нормально,навіть без звучання мелодії...
Я просто не розумію,я навіть караоке прівселюдно заспівав дуже добре(хоть на мене витріщалися люди яких я зовсім не знаю,і яких було дуже багато)....
Коротше))))))Допоможіть мені "вигнати" из себе це заікання...Якщо ви правда заікались ви маєте мене зрозуміти,я думаю ви розуміете як у мене на душі.
-
Гість: , 78.154.165.85
2009/02/23 22:07:48
Я буду чекати на вашу відповідь)))))))))))))
-
2009/02/25 09:07:40
ВІДПОВІДЬ: Гість: , 92.249.123.49
Цитата: "що автор мав на увазі пишучи антизаікальна література, приведіть будь ласка приклади."

Наприклад, на сайті: sites.google.com/site/stutternet/Home в розділі "статьи, обзоры, книги".
-
Гість: roman_nimyj, mail.galosnova.com.ua
2009/02/25 09:18:04
Відповідь: Гість: , 78.154.165.85
Цитата: "Допоможіть мені "вигнати" із себе це заікання"

Цитую самого мебе: "Я розповідаю про свій випадок, абсолютно частковий, індивідуальний і якщо комусь ця інформація згодиться, буду радий." Я не маю змоги лікувати конкретних заїк, а тільки хочу максимально ознайомити з моїм способом позбавлення від заїкання, а також з тією інформацією, яка у мене є стосовно заїкання. Як показує досвід, і мій, і інших, вилікування заїки є особистою справою самого заїки (як приклад приведу випадок Демосфена), його сили волі, бажання позбутися звички та наполегливості в досягненні мети. Якраз цьому може посприяти інформація з цього блогу.
-
Гість: anonimus, atlas.utm.if.ua
2009/03/29 22:58:17
Цитата: "Допоможіть мені "вигнати" із себе це заікання"

В мене такаж сама проблема з родичами я говорю погано!А співаю без ніяких перепон!Але коли я думаю що сказати,коли максимально зосереджоюсь я можу говорити добре!Моя порада коли ви хочите говорити добре треба вимовляти слова голосно і чітко і знати що ти скажеш все добре!
-
2009/07/10 22:16:35
Привіт всім, мене звати Катя, заїкаюсь уже 5 років і напевно причиною цього був стрес. Але головне не це, мене дуже цікавить те, що багато людей пише, що вони не заїкаються, або майже не заїкаються коли говорять наодинці, адже причиною є хвилювання. Але особисто я і наодинці, і на людях не можу нормально говорити, як би себе не настроювала...сил вже немає це терпіти...порадьте щось, бо чесно кажучи вже все перепробувала, що тільки можна було...
-
Гість: Богдан, 95.133.127.9
2009/08/27 13:19:40
Я дуже вдячний автору за цю статтю.В мене тож проблема заїкання і мені тяжко спілкуватися, читати. Я вже закінчив школу і мені потрібно вступати до навчального закладу , а я не знаю як мені бути і що робити .
Розмовляю я здебільшого нормально і рідко заїкаюсь але бувають такі випадки коли не чого не можу сказати і я мовчу ..Мені особливо трудно читати і це мене лякає бо мені вже 17 і я повинен читати на уровні свого віку , коли я читаю на самоті то все нормально , я не заїкаюсь .Мені трудно було на уроках Українької мови , літератури і особливо з англійської і бували такі випадки коли я зовсім не міг начати читати , я мовчав і мені було стидно...
Школу я закінчив не відмінником навіть не хорошистом можна сказати трояшником , але це не означає , що я був тупим і не чого не розумів .
Мені просто було тяжко розмовляти на уроках коли мене викличе вчитель я здебільшого мовчав , і це мене злило - але злився сам на себе !!!!
Я хочу сказати ціми словами , що всім нам Бог дав одне життя і я не повинен тоді мовчати потрібно було лізти напролом і все булоб нормально.....
Не повторяйте моїх помилок!!!!!!!!
-
Гість: , 94.153.183.187
2009/09/22 11:12:01
привіт! я заікаюсь з дитинства,батьки казали що я чогось налякалася в 4 рочки. щодня це ускладнюється,і мені все гірше і гірше.ще в школі я на це звертала менше уваги і було жити легше,але тепер я дуже комплексую і заікаюсь за кожним словом. я не можу добре говорити,ні з родичами ,ні з друзями, ні перед великою аудиторією тим більше!!! хоча я співаю без проблем! я зауважувала що не можу вимовляти певні букви(Т,К,Н,П,В,А,О..),потім окремі слова,а тепер взагалі стало дуже важко. в школі я була відмінниця,а в інституті все інакше,тому що я не можу нічого розказати усно перед групою. бувало навіть що з мене сміялися,і це мабуть на мене теж дуже вплинуло. а як бути далі? скоро захист диплому! робота,де можливо теж будуть якісь виступи,конференції! сім"я (а дітки якщо чують що хтось з батьків заікакється,то потім теж так говорити будуть!) допоможіть,бо треба далі якось жити!!! а я не знаю як з собою боротися!! можливо ви знаєте,які психотерапевти можуть допомогти?
-
Гість: , mail.galosnova.com.ua
2009/09/22 17:57:17
Якраз психотерапевти і можуть помогти, але потрібен дійсно хороший спеціаліст, він поверне вашу свідомість до того моменту в дитинстві, його (той момент) потрібно нейтралізувати, пережити ще раз і тоді заїкання відійде.
-
2009/09/27 22:23:01
дуже б хотілося дочитати до кінця,якими ж конкретно методами ви вилікували це)

але є кілька запитань до автора
-
2009/09/29 13:38:18
Емейл вказаний на головній сторінці блогу - пишіть!
-
Гість: Степан Львів, 188.163.72.244
2009/10/09 09:26:22
А де іменно та пошта
-
Гість: , mail.galosnova.com.ua
2009/10/13 09:32:58
То повний капєц, як то можна не знайти ГОЛОВНУ СТОРІНКУ БЛОГУ??? Для тих, хто в танку, пишу новий емейл тута:
ronvanmail@gmail.com
пишіть якшо шось...

-
Гість: STAR, 195.72.145.99
2009/12/02 13:57:49
Як на ме то всьо фігня,,,, В ме тежє така проблема,, однак незважаючи на те я дуже впевнена в собі людина, я несоромлюсь свого невеличкого дефекту, наоборот я вважаю себе особливою, спілкуюсь з дуже багатьма людьми, планую грандіозну кар!єру( в ме є невеличкий план підкорення світу і я цього ОБОВЯЗКОВО ДОСЯГНУ!!!!),, Єдиний в мене страх був це собаки, та я завела собі великого дога і тепер його дуже люблю, боязнь собак минула а дефект лишився!!! тАКШО СТРАХИ ТУТ НЕ ВІДІГРАЮТЬ ВЕЛИКОЇ РОЛІ, як на мене,
Моїм методом бородьби є психолологічна розгрузка, тобто відірватись на концерті, видряпатись на велику гору і щосили заверещати,, це допомагає, а інші методи ме здається мало чим допоможуть
Хоча спробувати варто, можливо комусь вони і допожуть!!! ЩАСТИ!!!
-
Гість: Софія, 34-74-134-95.pool.ukrtel.net
2009/12/08 21:25:04
Ти просто молодець, в мене теж така проблема і я намагаюсь її перемогти...... а ще одне хочу вам сказати, слухайте музику Моцарта....допомагає заспокоїти нервову систему... і в тому є +
-
Гість: Гість333, outingly.erudition.volia.net
2009/12/10 23:01:05
допоможіть хто може)) я починаю заїкатися коли виговарюю слова які начинаються на букву п,р,н,м((((((((((
-
Гість: ?????333, outingly.erudition.volia.net
2009/12/10 23:26:40
Мені батько говорить що один з методів перестати заїкатися це багато читати - це правда ви як думаєте?? Чи це може помогти??
-
2009/12/11 08:40:03
Гість: Гість333:
Так заїкаються якщо не всі, то дуже багато людей - ступор на певних буквах. Помилка полягає в тому, що увагу приділяють саме вимові, а не психіці, хоча якраз голова з начинкою і є причиною заїкання.
Про читання вголос я чув, але щоб це помогло - не чув ніколи. Справа в тому, що більшість заїк наодинці з собою балакають нормально, проблеми починаються при спілкуванні з іншими, тому толк від читання навряд чи може бути.
-
Гість: , 208-85-124-91.pool.ukrtel.net
2009/12/23 18:49:36
Я замітив в своєму житті таку річ, яку багато вже писали, що навіть з родичами і друзями говориш заікаючись хоч зовсім не боїшся їх. Але через деякий час я зрозумів що боюся я не людей а те що я знаю що зараз на таких-то і таких буквах буду заікатись, і тому заікаюсь бо в страху і трепеті від себе це очікую. Що я хочу сказати, на мою думку нам потрібно думати над тим ЩО ми говоримо а не про те ЯК ми це говоримо.
-
Гість: ?????, 149-118-132-95.pool.ukrtel.net
2009/12/26 12:21:34
так, коли людина багато читає і ще з інтонацією , вона вимовляє свій дифект мови, тобто"заікання") я знаю одну жінку , яка дуже сильно заікалась, вона читала віршики з інтонацією.....цілий рік....а тепер говорить ідеально....
-
Гість: Girl, 65-37-135-95.pool.ukrtel.net
2010/02/12 16:37:33
Я неможу скільки вже можна заїкатися. Допоможіть......
-
Гість: , 77.120.16.3
2010/03/11 19:09:29
привіт. Я токож заїкаюсь хоча з самого дитинства говорив нормально без всяких проблем.І потім все,я почав поступово починати заїкатися.Спочатку я на це не звернув уваги я думав так деколи буває,а потім замітив що це в мене чим раз тим більше і більше!!!Поможіть хтось, шо робити.
-
Гість: Мар'яна, 95.111.230.27
2010/03/27 22:03:08
Привіт,мені 17 років,я заїка з 6 років=(.Це так важко жити з таким дифектом мови...відчуваєш себе не повноцінною.Я зараз студентка ВНЗ,вчуся добре,але можу і відмінно,але заважає мені -заїкання.Я боюся виступати перед аудиторією,перед викладачами...Коли доводиться виконувати практичні завдання,і розповідати їх,я мовчу до останнього,аж поки не спитають...Бо я боюся що з мене сміятимуться...через мій дифект мови!Допоможіть,адже це так важко...коли ти не можеш нормально розмовляти!!!!
-
Гість: Sergey01, 79.124.140.174
2010/04/06 17:59:56
Привіт. В нас одна проблема і допомогти як найкраще собі можемо тільки ми! Пропоную зустрічатися говорити, виступати на аудиторію. Телефонуйте на мій мобільний 0934908303. Разом ми переможемо
-
Гість: Коля, 39-149-135-95.pool.ukrtel.net
2010/04/28 12:06:05
Всім привіт.Мене звати коля.В мене тоже проблеми з мовленням я теж коли на самоті то говорі без зупинок і як співаю то тільки деколи можу і то рідко.Даже коли з друзями розмовляю вже всі знають шо я заїкаюся і всі привикли даже ніхто не звертає уваги відносятся до мене наверно найлуче тому що я дужша компанії всігда шучю і навіть коли не можу сказати то кажу слово ТІПА і воно трохі помагає.Є такі люди як я неможу сказати слова то вони сміються я зоазу з такими людьми даже не говорю.Главне в людині не те як ти розмовляеш а шо в неї на душі,в нас заїк одне желанія щоб позбавитися від цього зла!Я маю віду заїкання.Коли я розмовляю з дівчатами я стараюся розмовляти повільніше і ви знаете получаеться я вже не так заїкіюся я думаю якшо розмовляти повільно то не так будеш заїкатися.Я ні яких методі ше непробував то му що знаю шо це нічого не дасть.Мені вже 16 років і я маю поступати в Технікум і незнаю як я там буду вчитися з цим.Я наверно думаю буде легше говорити з людимь які теж заїкаються так само як і я.Мій телефон моб.80953578650.Як що камусь скучно не буде з кимось поговрити звоніть тікі придставтеся шо тіпа я з блогу там. Я пойму.
-
Гість: , 95.111.203.45
2010/05/29 22:21:56
я також багато років заікалась, але потім просто зрозуміла, що я не заікаюсь, що говорю нормально, і повірила у свої сили, але найбільш треба зрозуміти що ти нічого не боїшся! ПОВІРТЕ У СЕБЕ!!!!!!!!
-
Гість: віра, 95.111.203.45
2010/05/29 22:22:58
повірте у себе!
-
Гість: lubz, 109.162.107.156
2010/08/09 22:52:33
Дякую автору за впевненість у собі, за розуміння того, що я не один такий.
-
Гість: vovasnizko mail.ru, 91.204.36.237
2010/09/17 13:43:22
вишліть мені вправи щоб перестати заїкатись на мило vovasnizko@mail.ru. будь-ласка
-
2010/09/17 13:49:42
"вишліть мені вправи щоб перестати заїкатись на мило" - це просто звиздець що за народ - чи не вміє читати, чти просто не має голови. Вже краще попросив би вислати йому в бандеролі таблєтку від заїкання...
-
Гість: Nikolas, 178.137.40.42
2010/10/18 22:57:42
Причина заікання - світогляд, або як почати заікатися
В мене стався такий випадок. Місяць тому я скачав з інтернету відео Олега Гадецького "Закони Судьби". І в одному із них (їх там 9) є вправа, суть якої полягає в тому, що на протязі дня треба постійно, коли зустрічаєш людину, чи просто так, говорити про себе (в думці) "Я бажаю усім щастя". Мені це також видалося зразу смішним і несерйозним. Проте, після того, як я на протязі дня час від часу проговорював про себе цю фразу, вже наступного дня я почав заікатися. А при тому, як говорив, мене памятаю ще тошнило чомусь. Спробуйте.
І заікаюся дотепер. До того ж не заікався. Мушу відзначити, що після того відео в мене слиьно змінився світогляд, я фактично повірив в існування Бога. До того ж я був вільнодумцем.
Тому, на мій погляд, причина заікання у світогляді, який не дає тобі захищеності в житті. Раніше я покладався лише на себе. я вважав себе центром світу. А тепер - виявляється є щось вище за мене, щось, що я раніше відкидав. Тому я тепер втратив свою внутрішню твердість.
В мене це заікання доходить до того. що часом просто не можу нічого сказати. Просто не хоче вилазити перше слово з рота, наще щось там штопорить. А коли вже дуже треба щось казати, коли, наприклад, щось запитують, то я починаю "т-т-т-треба...".
Як це подолати в теорії вже придумав, але на практиці ще не пробував. Як вийде, то напишу обов'язково. Адже це дуже незручно - заікатися.
-
Гість: , 94.231.187.18
2011/01/03 15:24:27
А в мене трохи інша форма....... З незнайомими людьми я зовсім не заїкаюся, а з рідними, друзями ну як на зло ...... і я не знаю може причина в тому що незнайомі не знають про те що я заїкаюся і моя підсвідомість не хоче щоб про це дізналися, а з тими хто знає я не переймаюся про це і тому заїкаюся......
-
Гість: Орко, 195.211.87.147
2011/05/17 08:42:25
vasaorest@ukr.net
Проблема не в тому шо страшно говорити ... а говорити стидно ! Як би ви не хотіли не думати про заїкання, ви будете все бііІІльььше і більше думати про нього ... тому залишається така штука .. заїкатись !
Чому ви не можете позаїкатись ?!?! ... адже якщо ви змиретесь вам перестане бути соромно .. і страх пройде сам по собі а не примусово ! Звучить якось не якось .. але це моя думка !)
Рівно рік тому їздив в Київ в одну клініку ... звісно був страшенно розчарований приїхавши і побачивши її ... там я стратив пів дня чекаючи на якогось дядька ... в результаті вони хотіли взяти мене на курс лікування в який входять препарати, які б зробили з мене черепаху .. вот )) Потім я зузстрів одних людей які займались тібецькими культурами чи якось там ..які відмовили мене від препаратів .. і після декількох розмов з ними мені все стало ясно .. і я почав розмовляти ))) :D ... при першій зустрічі я не міг майже говорити )) .. тепер можу )) .. ше можете піти покричати в ліс :D
короче можу писати і писати .. але вже ніц не лізе до голови )) тож прийміть то шо є ... аналізуйте свої почуття .. грайтесь ними .. і все буде файно ))) :D
-
Гість: Катя, 189-251-178-94.pool.ukrtel.net
2011/05/25 21:46:52
Привіт! Мене звати Катя!!! Я знаю що у мене є проблема але я стараюсь думати що її немає!!! Коли я насамоті, то все нормально, а коли виступаю перед аудиторією то справи гірші!!
Також, мені здається, що це страх, а насправді такої проблеми немає!!!
У мене у класі(я навчаюсь у ліцеї) є хлопець, що сміється над цим дефектом але я не звертаю уваги, адже думаю, що він нище від мене, і тим більше я відмінниця(а він- ні)!!!
Отже, особисто я роблю висновок: проблеми немає!!! Давайте будемо разом і ми це подолаємо! Я вірю в вас і в себе!!! Пам"ятайте, що ви не одні!!!! Хай ми і відрізняємось але майже завжди ті люди, що відрізняються стають великими особистостями(наприклад Валенрій Меладзе)!!!
-
Гість: шарлінка, 46.211.1.35
2011/06/02 18:57:58
У мене така сама проблема.Мені 16 і я сама перепробувала безліч методів,але безрезультатно.Я знаю як це важко,бути не таким як усі.Інколи бувають такі моменти коли хочеться просто розплакатися коли нічого не можеш сказати.Треба триматися,бо життя не закінчується.Я вірю,що колись ми позбавимося від цієі напасті і станемо такими як усі.Я стараюся говорити повільно,співати і мені стає краще.Тримаймося,бо ми одне ціле однієї проблеми!
-
Гість: Орко, 195.211.87.135
2011/06/07 22:31:26
Катя )) Побий того хлопця :)
-
Гість: Ярослав, 193.107.176.103
2011/09/09 10:20:58
Всім Доброго Дня! мені 21 рік я заїкаюся я вже бакалавра закінчив і пішов дальше вчитися. Я розумію тих людей які хочуть вилікуватися, Я сам хутів вилікуватися але нічо не виходило, скільки грошей викинув на вітер і нічого не помогло.
Але я знаю одне мені той дефект непомішає добитися в житі якоїсь посади, тому шо я знаю одне я добюся хоть буду німим но я своєї вершини досягну може я і невилікуюся від заїкання але добюся високої кар'єри. Подивіться на Константіна Меладзе він заїкається так заїкається але яка людина його вся європа знає як продюсаре який пише пісні. Але мене є віра тому що розумієте без віри нема сенсу жити на тій землі. Я віру вто що я вилікуюся я вже даже помітив я майже вилікувався ще заважай трошки я віру що я переможу і я переможу то заїкання і поможу другим вилікуватися...
-
Гість: Ярослав, 193.107.176.103
2011/09/09 10:50:01
Я пропоную зробити групу 10 людей, але зібратися у Львові зустріч можна за планувати біля Оперного Театру. Ми десь підемо всядимо, і обговоримо то питаня я відчуваю ми один з одного будемо сміятися, і внас виробиться в півсвідомості що це прикол і ми дуже легко позбудемся заїкання. Тош нема чого стидатися це ілюзія я знаю ми то переможимо на 100%
Кого зацікавила моя методика пишіть мені на мій емл Slavik_1717@mail.ru
Я відпишу і скажу скільки треба ще людей
-
2011/09/09 11:11:50
Ярослав, все залежить від того, який саме тип заїкання у вас, якщо логоневроз (тобто часом заїкаєтесь, часом ні) то все можна поправити і моя метода може допомогти, якщо ж органічне заїкання (постійне, у Меладзе якраз таке, це видно), то лікування зовсім інше, звичайно - медикаментозне, оскільки в такому випадку справа порушенні мовленнєвого центру в мозку, а не у психіці.
Що стосується вашої ідеї зібратися разом, то вона хороша, хоча це цирк напевно буде ще той. Я раз, коли ще дуже заїкався, спілкувався з таким самим заїкою, то потім мені було дуже смішно. А під час заїкання не дуже - потрібно було проблеми вирішувати, а тут на тобі - "з-з-араз с-с-с-кажу". Якщо назбираєте достатню кількість, дайте знати, можливо я і приєднаюся бо сам зі Львова.
-
Гість: Ярослав, 193.107.176.17
2011/09/11 23:43:59
Роман я обов'язково напишу )))
-
Гість: Ігор, 31.40.203.234
2011/10/06 14:25:42
привіт) знаєте, я теж заїкаюсь... мені зараз 21... ще раніше, коли не мав доступу до інету і відповідної літератури, я старався розібратися в собі і зрозуміти - звідки це в мене... і знаєте - вийшло... я давно (і без сторонньої допомоги) зрозумів, що заїкання - психологічна проблема... зрозуміти це я зрозумів, але протидіяти, нажаль, не можу...
ще коли вчився в школі (тобто, дитиною був) - то це мені майже не заважало, бо я про це не думав, не переймався... проблеми почались після вступу в універ... пару разів мене викликали, я розхвилювався і не міг нормально говорити - ... це продовжуюється й до сьогодні (5-й курс)... хоча, всі мене розуміють, підтримують, одногрупники і викладачі роблять вигляд, що нормально я говорю...
тепер от пішов в школу на практику: діти - вони як губка, все "впитують" і все помічають... нажаль, сміються... але я стараюсь контролювати свою мову і деколи це в мене виходить... може, якраз через страх бути засміяним дітьми...
Тож, я хочу сказати: не бійтеся говорити де б ви не були і з ким би ви не були... НЕ БІЙТЕСЯ... подзвоніть комусь і просто поговоріть, ні прощо не задумуючись... потім ще раз; з цим можна боротись...
п.с. я це говорю, а сам просто деколи б"ю кулаком по стіні від відчаю... дуже болісно сприймаю те, яким мене бачать і чують оточуючі саме через заїкання...

Бажаю всім Вам позбутись звички... повірте, це лиш звмчка...
-
Гість: уляна, 109.251.74.119
2011/10/08 12:15:08
а я лікар і теж заікаюсь,але це не заваджало мені зробити кар"єру...Мені 28р.Перепробувала вже,здається,все,та не допомагає. Зараз маю виходити заміж і думаю,як маю в РАГЗі сказати...)))
-
2011/11/02 22:02:31
Привіт! Мені 25 років, заікаюсь з дитинства. Росла в селі, де ніхто не заікався, і в університеті також. Я не розуміла, чому в мене така мова, про це ніхто не говорив, і я не знала як з тим бути. Почала скривати те, що було важко говорити, щоб бути такою як всі. Все життя я ховалася, говорила при необхідності на показ нормально, вибираючи те, що легко, а потім сама думала-передумувала смисли всього, що відбувалося. Обминаючи в мовленні те, що мені мішало, я підлаштовуючись під співрозмовника реструктуризовала і перетрансформовувала повністю власний мисленнєво-асоціативний процес, і поступово з потребою більше говорити, потрібно було гнучкіше підлаштовуватися, що призвело вже до значних порушень мислення. Зараз психіка дуже порушена, здається, теоретично знаю все, і практично маю багато досвіду, стараюсь слідувати тим власним надбанням, які я маю (постійно бути в свідомості слідкуючи за суттю того, що відбувається в реальності, створювати конкретні чіткі асоціації, образи, з яких відчуваєш важливість кожного слова, впорядкованість, мало слів, але конкретних, і одночасно нема часу думати скажу-нескажу, коли дивишся, слідкуєш, розрізняєш. А коли ти бачиш - ти знаєш, і говориться само), але я часто збиваюсь, бо я дію одна, не можу відкритись комусь, все контролюю, кожну мить і кожний рух. Цей контроль мене зводить з розуму... Зараз трохи відчула, що я не одна, і хочу вже говорити про ЦЕ. Я також згідна, що заікання - справа не логопеда, тренувань, повторів, лікувань, а пізнання і осмислення себе і життя. Я також у Львові і хочу контактувати, зустрічатися для обговорення спільної проблеми, чи просто говорити. Пишіть мені, будь-ласка, хто відкритіший. m_aria_l@mail.ru
-
Гість: herychok, 106-230-113-92.pool.ukrtel.net
2011/11/23 19:59:21
кому хочеться з кимось поговорити!!!! пишіт,,, усім відпишу!!!! маю велиуий досвід і уже майже перестав заїкатись
-
Гість: Наталія, 178.212.96.231
2011/11/29 11:13:38
Доброго дня!
Дякую за таку чудову переконливу статтю.Тепер я по іншому ставлюсь до всього. Надіюсь це мені допоможе. Буду застосовувати це на практиці, і подивлюсь як цей метод працює. Дуже надіюсь що мені це допоможе. Ще раз дякую)))
-
Гість: Света, 193.104.85.216
2011/12/30 02:34:10
Ск
-
Гість: Макс, z40-15.opera-mini.net
2012/02/13 15:13:12
Всім привіт! Я заїка з 4 років. Зараз мені 17. Школу я закінчив відмінником. Зараз навчаюся на 2 курсі в технікумі тоже відмінник. Канешно важко,але є справжні друзі,які розуміють і готові підтримати та допомогти. Це серйозна проблема і її треба позбутися. Буває капец як важко... Але все мае буть ок. Я з Рівного. Якшо треба дзвоніть 0985323423
-
Гість: , 157-114-55-37.pool.ukrtel.net
2012/05/29 16:13:35
привіт я оля я заїкаюся 2 роки ну не заїкаюся просто дуже важко слова вимовити я нічого не боюся просто важко дуже
прошу дайте пораду
-
Гість: , 39-164-124-91.pool.ukrtel.net
2012/10/30 17:09:23
я теж дуже довго заїкаюсь...зараз мені 15..була менша не звертала уваги,а тепер все важче і важче...я коли сама говорю чи читаю то не заїкаюсь а перед кимось то не можу....я зрозуміла що це не хвороба,а страх ,я боюся що мене не так сприймають що будуть сміятися!допоможіть позбутися його!
-
Гість: Deni, 130.180.209.54
2012/11/25 23:31:22
В даній статті автор доносить до нас що проблема в "голові". Да я з ним згідний але він каже що ніякі вправи ( дихальні вправи, тренування вимови, дикції) не потрібні. Актори що навчаються в театральних вузах використовують ці вправи для налаштування своєї мови. Тому я вважаю що насамперед потрібно як каже автор "розібратися зі своєю головою" а вправи теж потрібні тільки вже підсвідомо не для подолання заїкання а для просто покращення своєї мови!!! (прохання автора прокоментувати мій коментар )
-
Гість: kuslotka rambler.ru, 146-151-94-178.pool.ukrtel.net
2012/12/11 22:11:24
Привіт! Оксана, мені 21. Заїкаюся, напевно....з 4-5 років. Тоді на це не сильно звертали увагу, просто робили зауваження "Не заїкайся!". Не знаю, з чого почати лікування. Бували моменти, шо хочу розказати анекдот, чи щось смішне з мого життя.....А я стою збоку і мовчу, бо починаю хвилюватись, що не зможу з гумором розказати. А телефонні розмови!!!!!! Це взагалі для мене жесть!!!!!!!!!
-
2012/12/12 08:46:46
Deni В даній статті автор доносить до нас що проблема в "голові". Да я з ним згідний але він каже що ніякі вправи ( дихальні вправи, тренування вимови, дикції) не потрібні. Актори що навчаються в театральних вузах використовують ці вправи для налаштування своєї мови. Тому я вважаю що насамперед потрібно як каже автор "розібратися зі своєю головою" а вправи теж потрібні тільки вже підсвідомо не для подолання заїкання а для просто покращення своєї мови!!! (прохання автора прокоментувати мій коментар )
Ви праві на 100%. Я не кажу, що вправи з дикції не потрібні взагалі, а що вони не вилікують заїкання, як пропагують деякі "цілителі". І ставитися до таких вправ потрібно відповідно - як до другорядних або навіть третьорядних, тому що працювати над дикцією можна тоді, коли є нормальна вимова. Якщо затинання на кожному слові, то яка може бути робота над дикцією?
-
Гість: , v31-13.opera-mini.net
2012/12/13 18:10:31
Привет мене звати паша мені 19 я заїкаюсь з дитинства може хтось знає як вилікувати заїканя поможіть будь-ласка мій номер 0984724639
-
Гість: , 46.119.120.192
2012/12/24 16:07:43
статя цікава. але всеодно все залежить від нас)
-
Гість: , 176.98.73.34
2013/04/07 11:52:06
спасибі буду пробувати
-
Гість: , 188.191.78.108
2013/09/28 15:54:25
прчаспр
-
Гість: , 188.191.78.108
2013/09/28 15:56:06
я не можу позбавитись від заїкання, не знаю в чому причина, поможіть заїкаюся 1 рік, дуже погано з таким жити!!!!!
-
Гість: Дмитрик, 46.211.183.228
2013/10/12 01:08:13
Привіт! цікава стаття, але одне но!
Дихальні вправи потрібно робити, так само як і займатись з логопедом. поясню чому.
Автор правильно пише заїкання це не хвороба і нетреба її лікувати. Бо заїкання це звичка. от ми постійно боїмося говорити на людях, нервуємось і т.п. і так день у день. це переростає у звичку! Наші вуха чують нашу мову, воно записується в пам,яті, виробляється рефлекс, організм звикає так говорити і наша голова думає що це правильно. І тому навіть коли ми розмовляємо із батьками, родичами, друзями - боятись то нічого, люди свої. Але заїкаємось бо вже звикли так говорити.
згадайте як позбувся заїкання Брюс Вілліс - він пішов виступати в театральний кружок.
Маю знайому яка позбулася заїкання, їй було за 25, пішла у школу вокалу. Зверніть увагу наскільки у нас порушене дихання при розмові на людях. А там вчать гарно вимовляти слова і не менш головне - правильно дихати!
Тому треба, дуже треба займатися над собою. Будемо нормально говорити на різних гуртках, при читанні вголос книжки, співанні в караоке і т.п. - будемо й краще говорити в житті!
-
Гість: Настя, 46.63.78.63
2013/10/17 20:32:56
привіт!
мені сподобалася ця стаття!
я також заїкаюсь і вже десь 3-4 роки!
важко з цим жити!
боюся перед групою розповідати шось,а у вівторок потрібно розповідати вірш.!не знаю як це буде!дуже боюся!
але хочу написати для тих в кого також така проблема!!коли ви не можете вимовити слово.робіть зупинку вдихніть і на видиху починайте говорити і коли відчуваєте шо не можете сказати слово кажіть ее тіпа думаєте і потім вимовляйте!не так замєтно шо заїкаєтеся!
-
Гість: , 46.211.183.253
2013/10/17 23:23:02
Потренеруйся вдома перед зеркалом. Плавно і водночас чітко й голосно розкажи вірш, слідкуй за диханням. Можеш купити в аптеці Гліцин і за півгодини до уроку покласти таблетку під язик (погугли шо воно таке).
Є люди, у яких немає руки чи ноги, і нічого: мають щасливі сім'ї, дітей, друзів, роботу.
А в тебе лише якесь там заїкання, про яке у вівторок ніхто не дізнається якщо ти добре підготуєшся ;) і навіть якшо заікнешся пару разів - все, кінець світу настане? ))
-
Гість: Настя, 46.63.78.63
2013/10/22 22:27:47
у тебе значить такого немає і ти не знаєш що це таке!
почив(ла) б з цим і зрозумів(ла)!
важко з цим жити!
і це не пару раз позаїкаєшся і дійсно не можу вимовити нормально слова!
-
Гість: , 46.211.183.232
2013/10/23 18:52:51
Всяке в мене було. Заїкання почалося в 9 класі, до нового року якось відходив до школи, клас дибільний трохи, сміялися, знущалися, я боявся говорити, відповідати на уроках, казав що не підготувався і отримував двійки. Після нового року 3-4 тижні лікувався в психлікарні, займався з психологами, логопедами. Дійсно допомогло, десь рік більш-менш нормально говорив. Батьки перевели мене в село в школу до бабусі, там в класі було семеро дітей )) спокійніша обстановка.
Потім поступив в технікум, перший курс нормально, на другому почалося таке саме: боязнь відповідати, прогулював пари де треба усно говорити, ледь не вигнали з технікуму. Мама знову завезла в Вінницю в лікарню, полежав 4 тижні, стало краще, но не так як першого разу. Зато всі хвости доздав, не вигнали з технікуму. Потім ще закінчив університет ;)
Зараз мені 23, був у США півроку, 15 місяців у Європі (Берлін, Париж, Брюсель, Копенгаген, Варшава), заробив трохи грошенят, батьки доклали - купив собі квартиру під Києвом. Мало хто із знайомих/бивших однокласників, одногрупників, які з мене сміялись, досягли більшого. Причому батьки в мене не мільйонери, із села, мають корову, свиней.
Трошки пізніше буду шукати роботу, і пофіг шо роботодавець не захоче мене взяти через заїкання. Знайду іншого, а цей буде жалкувати що втратив такого працівника як я ))
Як там вірш? 10 отримала? ;) напиши свій ід вконтакті, накидаю трохи ссилок про заїкання (думки звичайних людей про заїк) і одну цікаву книжку, по ній в США лікують заїкання.
Просто дивись: легше всього сказати "я не така як інші, я заїкаюсь, в мене нічого не вийде, мені найважче" і т.п. А треба плюнути на всіх і добиватись свого. Те що вони сміються чи жаліють тебе - це їхнє виховання, їхня поведінка. Думаю їм років через 10 буде соромно що так ставились до тебе. А якщо ніхто не сміється - значить ти сама придумала собі проблему ;) Заїкання не така вже й велика біда як наприклад відсутність якоїсь частини тіла чи відсутності зору, слуху.
-
Гість: , 46.211.183.232
2013/10/23 19:25:43
Книжка називається банально "как избавиться от заикания", автор Мэлком Фрэйзер. Вона невелика, менше 100 сторінок. Прочитав лише перших 10-15 сторінок, но цікаво. Погугли.
-
Гість: Настя, 46.63.78.63
2013/10/23 20:06:17
ні,не здала вірша!
попросила здать після пар.щоб ніхто не чув,але всеодно рано чи пізно всі про це дізнаються!
і я купила гліцирин!
я знаю щ о потрібно сходити до лікаря але можливості немає(
-
Гість: , 46.63.78.63
2013/10/23 20:09:18
дякую за поради,прислухаюсь до них!
-
Гість: , 46.211.183.228
2013/10/23 20:58:19
Анастасія, гліцирин і гліцин - це різні препарати :) Гліцин, гліцисед - заспокійливе, яке якби заторможує дію мозку. Щоб язик і мозок працювали на одній хвилі.
А з віршем добре розрулила, домовилася з викладачем. Молодець! я у той час коли вчився, так би не зміг.
-
Гість: , 194.44.158.251
2013/10/25 21:54:08
я знаю.!
я просто перепутала назви!
та нічого я не розрулила і не домовилася!
просто сказала шо не вивчила і йду на перездачу!
але всеодно рано чи пізно буду здвати вірш перед всіма,дуже боюся але що попробиш!
всі буду сміятися і т.д буду соромно!
але таке життя!
сьогодні були у музеї і бачила фотографію де у чоловіка не було ру і однієї ноги,він тією однією ногою малював дуже гарні карти!
це я написала для того щоб сказати всім людям у яких є дифекти мови,на цьому життя не закінчується,коли виростите життя наладить,просто потрібно пережити ці перші роки життя,20 років приблизно!це не так і багато!
але нічого не поробиш з цим!
всім дякую за поради,щасливого вам життя*
-
Гість: Roman1996, 82.145.209.67
2014/02/17 21:37:05
Привіт, мені 17 років, я також заікаюся, дуже хочу поспілкуватися з людьми із такою ж проблемою як у мене, телефонуйте 0686224100 (діджус) бажано дівчата)))
-
Гість: anhel, 213.174.14.113
2014/07/17 17:58:10
привіт, мене звати ангеліна . При родичах я розмовляю добре , а от в школі заїкаюсь тільки тоді коли хвилююся . І я неможу своє хвилювання перебороти . Що порадите робити....
-
Гість: lena, 46.118.145.12
2014/08/20 22:33:12
Привіт!мені 28 років.заікаюся з років 10 певно.скрізь мене водили ,возили ...до бабок..психологів...та толку мало.нічого недопомогло.це мішає жити.важко викласти свою думку...донести до друзів.колег..з кимось познайомитися..а ще тренінги почалися на роботі-це ще важче стало жити....страх сказати..виступити...відчувати себе неповноцінною..думаючи шо ти гірше всіх...Порадьте шо робити..
-
Гість: Оля, 31.202.184.230
2014/10/25 21:38:05
Привіт мені 12 років.Вмене проблема я заікаюсь коли мені було 5 років я налякалася собаку.Зараз я вчуся у 7 класі і коли мені потрібно читати або переказувати щось. це мені дається дуже складно.Однокласники почали сміятися з мене і мені дуже боляче вони ж не розуміють як це заікатися. І коли вчитель мене запитує щось я вже хочу говорити але розумію що не зможу тому нічого не говорила